wtorek, 20 listopada 2012

Jak to jest z tą promocją w Rossmanie?

Dziewczęta!

Ostatnio pojawiają się na niektórych blogach wpisy odnoszące się do promocji, jaką ponoć szykuje nam Rossmann. Chodzi o te czarodziejskie -40% na wszystkie kosmetyki kolorowe. Postanowiłam nieco zagłębić się w temat i pogrzebać w sieci. Oprócz informacji na wizażowym forum nie znalazłam nic, co by zwiastowało ową promocję. Na stronie Rossmanna również nie ma żadnej informacji (chyba, że mam problem ze wzrokiem;)). 

Wobec powyższego nachodzą mnie wątpliwości: czy to ściema czy nie ściema.

Jeśli macie jakieś wiarygodne informacje na ten temat, proszę o cynk, bo nie wiem czy mam się psychicznie nastawiać na szturm czwartkowy czy też sobie odpuścić wizytę w Rossmanie ;)

Pozrawiam,
Aga

12 komentarzy:

  1. ktoś na forum Rossmanna pisał, że u niego w drogerii wisi już info o promocji :) więc to chyba jednak prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... ale jakoś dziwnie mało informacji jest na ten temat w sieci. A przecież internet to potęga ;)

      Usuń
  2. haha, wpadasz do Rossmanna, pytasz gdzie ta promocja na 40% a babki się patrzą co masz z głową;) tak to sobie wyobraziłam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj wracałam z pracy i na przystanku był wielki baner z reklamą tej promocji!! - 40 % na kolorówke od 22 do 28 listopada

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna na wizażowym wątku ma jakieś wtyki i powiadamia o przyszłych promocjach. Dotychczas wszystkie jej informacje się sprawdziły. Mam nadzieję, że tym razem też tak będzie . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możemy tylko mieć nadzieję, ze promocja się potwierdzi. wszystkiego dowiemy się na 100% jutro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wszystko jasne :)
    http://www.rossnet.pl/Produkty?s=&category=1901&type=&brand=&price_from=&price_to=&loyal=&pageId=1

    OdpowiedzUsuń