niedziela, 15 grudnia 2013

Krótki post zakupowo - prezentowy

Witajcie!

Znowu dawno mnie tu nie było, ale mam tyle pracy, ze po powrocie nie mam już siły kompletnie na nic. Tylko zjeść coś i spać... A tu jeszcze w perspektywie świąteczne porządki i kupowanie prezentów...

Dziś chciałabym wam pokazać, co ostatnio zakupiłam. Nie ma tego dużo. 
Zacznijmy może od zamówienia z allegro:
 

1. serum do twarzy Verona - to moja druga tubka. Jestem zachwycona tym kremem! Pisałam o nim TUTAJ (5,89 zł);

2. oczyszczająca maseczka Verona. Zachwycona kremem postanowiłam zakupić maseczkę z tej samej serii. Zobaczymy, czy się sprawdzi (4,49 zł);

3. podkład Revlon CS do skóry tłustej/mieszanej, odcień 220 natural beige - to już chyba szósta albo siódma buteleczka tego kosmetyku. Jeszcze mnie nie zawiódł (26,95 zł).

4. baza pod cienie Virtual - jestem jej bardzo ciekawa. Zastąpi bazę Hean (6,99 zł);

Teraz skromnie z Rossmana:


5. żel do mycia twarzy z mikrograanulkami Perfecta - sprawdzony, skuteczny (12,99 zł);


6. odżywka do włosów Isana (3,99 zł).

I na koniec prezent! :D Dostałam od TŻta takie oto cudeńka:



Chyba wszystkie znacie te zegarki ;) Bardzo mi się podobają, zwłaszcza miętowy i czarny. Nie wykluczam powiększenia kolekcji o kolejne kolory ;) 

Tymczasem uciekam szykować się do pracy.

Pozdrawiam was ciepło,
Aga

28 komentarzy:

  1. Sliczniutkie zegarki i nawet tanio kupiłaś ten podkład.
    bardzo jestem go ciekawa.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zegarki :) Miętowy najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam sobie ten podkład i oczekuję na przesyłkę, jestem bardzo ciekawa czy u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki miętowy zegarek zamówię sobie na sezon letnio-wakacyjny.
    Jeżeli mięta - to tylko o tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie ta maseczka Verona :) Ten miętowy zegarek śliczny, ja mam biały i jestem z niego bardzo zadowolona, na wiosnę/lato na pewno kupię nowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu maaagnoliaaa.blogspot.com
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i ciekawy post-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bazy pod cienie tej firmy nie używałam, natomiast szczerze mogę polecić Artdeco :) Żel z Perfecty miałam i bardzo się polubiliśmy :) Zegarki piękne, a miętowy kolor - mistrzowstwo :)
    Miło tutaj u Ciebie, więc pozwolę sobie zaobserwować :) Jeśli masz chęci to w wolnej chwili zapraszam również do siebie.
    www.patishome93.blogspot.com
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię bazę z Avon robi wszystko co ma robić i jest tania :)
    może obserwujemy??

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Baza pod cienie zgadzam się jest bardzo fajna :) A powiedz mi coś więcej o tym podkładzie Revlon, chodzi mi o to że mam cerę wrażliwą i fakt faktem jest tłusta ale bardzo łatwo ją podrażnić i przesuszyć, czy ten podkład bardzo podkreśla suche skórki i mocno matuje twarz?
    http://avon-worldofcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podłączam się do pytania, mam nadzieję, że na nie odpowiesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Verona ? a cóż to za firma:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy znów tu coś napiszesz?;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że coraz wiecej osób korzysta z firmowanych przez Rossman kosmetyków. Ja się zawsze zastanawiam jaką one jakość maja.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pistacjowy zegarek :) na każdą okazję inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. serum do twarzy Verona - nie słyszłam o tym specyfiku jeszcze. Widze, że zachwalasz, więc chyba pobuszuje za nim w drogerii..

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do Revlonu zgadzam się ! Mnie ten podkład także nigdy nie zawiódł! Z pewnością jest to produkt warty swojej ceny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem fanką podkładów Revlon, używam dwóch - latem i na co dzień używam Photoready, zaś na większe wyjścia Colorstay, bo zapewnia nieskazitelny wygląd przez kilka godzin. Próbowałam go używać codziennie, ale dla mnie ma zbyt ciężką konsystencję i niestety po kilkudniowym stosowaniu przesuszył mi skórę, ale mimo to zawsze mam go w kosmetyczce - wiem że w razie potrzeby mnie nie zawiedzie. O kosmetykach marki Verona nie słyszałam, ale jak je spotkam to kupię - można się skusić na próbę przy tak niskiej cenie. Tej bazy pod cienie nigdy nie próbowałam być może kiedyś spróbuję - na razie używam Artdeco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też korzystam z Isany :) A zegarki super.

    OdpowiedzUsuń
  20. te serum jet naprawdę znakomite, wykorzystywałam je na swoim weselu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam taki żel micelarny, rewelacyjnie oczyszcza skórę: sklep.malpex.pl/produkt/marion-cera-i-oczy-oczyszczajacy-zel-micelarny-do-twarzy-jagody-goji-wit-e-150ml/

    OdpowiedzUsuń