piątek, 28 czerwca 2013

Nowy nabytek! :D

Hej!

Wiecie chyba dobrze, że jestem molem książkowym. Bez książek nie wyobrażam sobie życia. 

Kupno czytnika ebooków sprawiło, że wszystkie ulubione lektury a także wiele nowości mogę mieć zawsze przy sobie. 

Jednak wczoraj, podczas wizyty w Empiku, zobaczyłam JĄ! Normalnie oczy mi rozbłysły ;) Ten zapach farby drukarskiej! Ten szelest kartek! Ten autor! Ten tytuł! Przecież nie mogę wyjść bez niej!Tym bardziej, że czekałam już na nią jakiś czas.

Chyba po prostu zatęskniłam za zwykłą drukowaną książką ;) Tak więc nie było innego wyjścia: ona musiała iść ze mną do domu. I tak właśnie się stało :)

A oto ona:


Nówka sztuka nieśmigana ;) Nie mogę się doczekać, kiedy zagłębię się w lekturę!

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!
Aga

2 komentarze:

  1. O jej, a ja nie pamiętam kiedy ostatnio otworzyłam książkę. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba nigdy nie zaprzyjaźnię się z ebookami. Zapach nowej, jak i starej ksiażki z biblioteki np, to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń