środa, 29 maja 2013

Jeden dzień z życia futerkowego potworka ;)

Witajcie!

Moje kocię Groszkiem zwane było wczoraj niezwykle zaskoczone zachwytami na jego temat ;) Mrużąc zaczepnie jedno kocie oko dał mi do zrozumienia, że publika domaga się więcej jego podobizn i mogłabym łaskawie coś z tym zrobić ;) Tym bardziej, że widział także kocią modelkę u Antoniny Guzik.

No dobra kocie - niech ci będzie. Znaj moje dobre serce ;)

Panie i Panowie! Oto Groszek we własnej osobie :)

Dzień Dobry. Jestem Groszek. Zwany także Groszakiem, Grochem, Groszulcem, Grochusem. Modyfikacji jest wiele.



Razem z moją współlokatorką Kicią chętnie polujemy na muchy i biedronki. Co się będą nieproszeni goście pchać do naszego domu!



A oto moje ulubione miejsce w domu - kuchnia! A w tej kuchni stoi moja miska z moim jedzeniem ;)



A to taka chwila kociego zamyślenia. A może strzeliłem focha swojej pani? ;)



Pudełka, czyli to co kot lubi najbardziej.



Czas na manicure-pedicure ;)



Najlepszy punkt obserwacyjny jest oczywiście na szafie :) Stąd widzę Moich Państwa i gołębie na balkonie.



Komuś tu się chyba oczęta powoli kleją ;)


Kocie życie jak w Madrycie... Jedzenie, spanie i głaskanie.


Udanego i spokojnego długiego weekendu!

Pozdowienia,
Aga

I Groszek ;)

22 komentarze:

  1. no zakochałam się w tym kocie!
    A jak słodko sobie łapkę myje! *.*

    Ucałuj go ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ on fantastyczny :) I ten ogon w cudnym kolorze :) A fotka manicure'owa genialna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ujęcie manicurowe całkiem przypadkowe ;)

      Usuń
  3. Jestem straszną kociarą i muszę to powiedzieć: piękny kotek! :D I ma uroczy jasnoróżowy nosek :3.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, jaki słodziak ;* :D swoją drogą...moja sunia, również walczy z różnymi owadami wchodzącymi do domu, po prostu...je zjadając ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo u mnie. Zobaczy muchę to zaraz na nią poluje i zżera ;)

      Usuń
  5. przesłodki kocurek. :*
    szczególnie na ostatnim zdjęciu.. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki kochany! uwielbiam koty! lakiery do paznokci też, ale przede wszystkim koty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kociaki :) A zdjęcia wyszły genialnie ;) Szczególnie to pierwsze i szóste, co za mina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Akurat udało mi się go uchwycić w ciekawej pozie ;)

      Usuń