środa, 13 marca 2013

Liebster Blog Award po raz drugi :)

Hej!

Dostałam kolejną nominację do Liebster Blog Award :) Jest mi z tego powodu niezwykle miło :)
Tym razem nominowała mnie delishya! Bardzo dziękuję! :)))





ZASADY
Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200.



1. Gdybyś mogła zmienić imię, to na jakie i dlaczego?
Kiedyś strasznie nie lubiłam swojego imienia i bardzo chciałam być Ewą ;) Teraz żyję ze swoim imieniem w zgodzie ;) 
 
2. Element wystroju Twojego mieszkania/pokoju, którego szczerze nienawidzisz.
W obecnie wynajmowanym mieszkaniu chyba nie ma takiego elementu :) 

3. Zakup z którego najbardziej się cieszysz (coś upolowanego lub długo wyczekiwanego).
Czytnik ebooków! :D Dzięki niemu mam całą bibliotekę pod ręką ;)
 
4. Trend w modzie lub/i makijażu, który do Ciebie nie przemawia.
Jeśli chodzi o modę to od dawien dawna nie przemawia do mnie trend modelek-wieszaków. A w makijażu ostatnio przeraziły mnie przesadnie podkreślone brwi ;)
 
5. Opisz najbardziej zwariowaną rzecz, którą zrobiłaś.
Jestem z natury bardzo spokojną osobą i trudno mi sobie przypomnieć, żebym zrobiła coś zwariowanego ;)
 
6. Wymień przedmioty znajdujące się w Twojej torebce.
Podstawa to portfel, komórka i klucze do domu ;) Poza tym mam jeszcze krem do rąk, chusteczki, błyszczyk, szminkę ochronną, notes, długopis, gumy do żucia, puder w kamieniu, szczotkę do włosów i małe lusterko.

7. Jeśli czytasz aktualnie książkę, to jaką?
Obecnie jestem w trakcie czytania książki pt. "W krzyżowym ogniu" Jamesa Pattersona (seria z Alexem Crossem).
 
8. Gdybyś mogła mieć jakąś supermoc, to jaka ona by była?
Zdecydowanie TELEPORTACJA!
 
9. Kosmetyk, bez którego nie mogła byś żyć, to...
Podkład! 
 
10. Przedmiot, który zalega gdzieś w szafie, a którego nie masz serca wyrzucić.
Jest kilka takich ciuszków, których nie wyrzucam, bo "a nuż jeszcze założę"...
 
11. Gdy dobra wróżka mogła spełnić Twoje trzy życzenia, to jakie one by były??
Może wyjdzie ze mnie okrutna materialistka, ale wystarczy, jeśli wróżka da mi kupon totka na jakąś fajną kumulację, a resztę jakoś sama sobie zorganizuję ;)
 

Z racji tego, że już chyba większość z was przerabiała już Liebstera, nie taguję nikogo :)

Pozdrawiam,
Aga


2 komentarze:

  1. Zgadzam się z pkt. 10 - też mam takie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj zazdroszczę tego czytnika e-booków :) też lubię serię z Alexem:)

    OdpowiedzUsuń